Beauty Tips Stories

Rabi Pirzada Leaked Videos

rabi-pirzada-leaked-video
Written by admin

(Rabi Pirzada)رابی پیر زادہ

پاکستان کی حسین و جمیل گلوکارہ، اداکارہ کا تعلق کوئٹہ بلوچستان سے ہے۔ 3فروری 1989 کو کوئٹہ میں پیدا ہونے والی رابی پیرزادہ اس وقت تیس برس کی ہو گئی ہیں۔ ایک ابھرتا ہوا نام، جو کہ اپنے کام اور گلوکاری کی وجہ سے مشہور ہیں۔ 

 (Rabi Pirzada Leaked Videos)رابی پیرزادہ کا کیئریر

rabi-pirzada-leaked-video

Rabi Pirzada (Singer/Actor)

ایک لمبے عرصے کی تگ و دو کے بعد رابی پیرزادہ نے پاکستان کی انڈسٹری میں اپنا نام بنایا۔ رابی پیرزادہ کو لوگ ایک اچھا سنگر اور مارنگ شو کی ہوسٹ کی حثیت سے جانتے ہیں۔ جبکہ پچھلے چند دنوں سے رابی پیرزادہ کی گندی ویڈیوز منظر عام پر آئی ہیں۔ جن کے بارے میں ہم آپ کو مکمل تفصیلات بتائیں گے کہ کیا یہ ان کی خود سے شہرت حاصل کرنا ہے یا دراصل حقیقت کیا ہے۔

rabi-pirzada-leaked-video

Rabi Pirzada Leaked Videos

رابی پیرزادہ اور ویڈیوز سکینڈل

یوں تو ہر کسی کو اپنی عزت پیاری ہوتی ہے۔ مگر جب انسان ایک سٹار بن جائے تو اس کے لیے عزت اور بھی اہم اور پیاری ہو جاتی ہے۔ مگر یہ بھی حقیقت ہے کہ شہرت کے لیے ماضی میں بہت ساری خواتین نے پہلے بھی اس طرح کے ہتکھنڈے آزمائے ہیں۔ مگر اس وقت دیکھنا یہ ہے کہ کیا رابی پیر زادہ نے بھی ایسا ہی کیا ہے یا کہانی کچھ اور ہے۔

rabi-pirzada-leaked-video

Rabi Pirzada Leaked Videos

رابی پیر زادہ کا بیان

رابی پیر زادہ کا کہنا ہے کہ ان ویڈیو سکینڈلز کے پیچھے ان کا کوئی ہاتھ نہیں ہے اور یہ جس موبائل سے ویڈیوز لیک ہوئی ہیں وہ انہوں نے بہت عرصہ پہلے بیچ دیا تا۔ تو سوچنے والی بات یہ ہے کہ اگر وہ موبائل انہوں نے بیچ دیا تھا تو یہ ویڈیوز بنائی کس لیے تھیں وہ کون تھا جسے وہ یہ ویڈیوز بنا کر دیتی تھیں۔ کہیں ایسا تو نہیں کہ وہ ایسی ویڈیوز کہیں بنا کر بیچتی تھیں۔ یہ تو حقیقت ہے کہ ایسا کچھ نہیں تھا اگر ایسا کچھ ہوتا تو سب کو معلوم ہوتا۔ مگر ابھی بھی یہ جاننا ضروری ہے کہ پھر ایسا کیا تھا کہ یہ ویڈیوز بنی ہیں اور منظر عام پر آئی ہیں۔

رابی پیرزادہ ایک خاندانی اور سلجھی ہوئی لڑکی ہیں وہ اس طرح کی شہرت حاصل کرنے کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتی ہیں۔ کیونکہ ان کا ایک مقام اور نام انڈسٹری میں بن چکا ہوا ہے۔ بہرحال جو ہونا تھا وہ تو ہو گیا۔ اور ان کی گندی ویڈیوز منظر عام پر بھی آگئی ہیں۔ جن کو لاکھوں لوگوں نے دیکھ بھی لیا ہے اور محفوظ بھی کر لیا ہے۔ یہ بات تو ہم جانتے ہی ہیں کہ رابی پیرزادہ ایک خوبصورت اور دلکش لڑکی ہیں۔ مگر یہ دیکھنا مشکل ہی نہیں بلکہ ناممکن تھا۔ جو کہ ان کی خود کی غلطی نے سب کو دیکھا دیا۔ چند ایک تصاویر جو کہ منظر عام پر آئی ہوئی ویڈیوز سے لی گئی ہیں درج ذیل ہیں۔

rabi-pirzada-leaked-video

Rabi Pirzada Leaked Videos | Rabi Pirzada Expose

rabi-pirzada-leaked-video

Rabi Pirzada Leaked Videos | What People Think About Rabi Pirzada

rabi-pirzada-leaked-video

Rabi Pirzada Leaked Videos | Rabi Pirzada Video Scandal

rabi-pirzada-leaked-video

Rabi Pirzada Leaked Videos | Rabi Pirzada Full Videos

 

اب رابی پیرزادہ کیا کریں گی؟

سوال یہ اٹھتا ہے کہ کیا رابی پیر زادہ کو پتہ ہے کہ ان کا موبائل کس کے پاس ہے اور کس نے یہ کام کیا ہے۔ کیا ایسا بدلا تو نہیں لیا کسی نے۔ یا ان کا کسی کے ساتھ کوئی غلط تعلق ہوا ہو اور اب وہ فرد ان سے دور ہونے کی وجہ سے اس ہتھکنڈے پر اتر آیا ہو۔ یہ ہو سکتا ہے بلکہ اس کے چانسسز ممکن ہیں۔ اگر ایسا ہوا ہے تو چند دنوں تک ویڈیوز کی ایک لائن انٹرنیٹ پر نظر آنا شروع ہو جائے گی۔ اور معذرت کہ ساتھ پتہ نہیں ان ویڈیوز میں ایسا کیا ہو گا۔ لیکن یہ صرف ذہنوں میں اٹھنے والا سوال ہے ہو کچھ بھی سکتا ہے۔ 

اور اگر ایسا نہیں ہے تو پھر رابی پیر زادہ کو کیا کرنا چاہیے اور وہ کیا کریں گی۔ کیا رابی پیر زادہ کسی خفیہ ایجنسی سے اس متعلق سروس لیں گی یا نہیں۔ یہ تو وقت ہی بتائے گا مگر جہاں تک ہمیں معلوم پڑھ رہا ہے یا سمجھ لگ رہی ہے۔ رابی پیز رادہ کو عزت سب سے پیاری ہے اور وہ اس کے لیے کسی بھی حد تک جانا پسند کریں گی۔ اور اس کے لیے کچھ بھی کریں گی۔ کیونکہ کوئٹہ سے تعلق رکھنے والی رابی پیر زادہ عزت کے معاملے میں کبھی بھی سمجھوتا نہیں کریں گی اور انہیں کرنا بھی نہیں چاہیے۔ 

rabi-pirzada-leaked-video

Rabi Pirzada Leaked Videos | Rabi Pirzada Leaked Videos Reality

رابی پیر زادہ منظر عام سے غائب تو نہیں ہو جائیں گی۔

ایسا بھی ممکن ہے اگر تو رابی پیر رازہ کا پنگا کسی طاقتور سے ہوا ہے تو یقینا وہ اس کے بعد منظر عام سے کچھ عرصے کے لیے غائب ہو جائیں گی اور غالب امکان بھی ہے کہ وہ غائب بھی ہو سکتی ہیں۔ ہماری تو رابی پیرزادہ کے لیے دعائیں ہی ہیں۔ کیونکہ ایک عورت کے لیے عزت سے بڑھ کر کچھ نہیں ہے اور وہ بھی اس دور میں جب وہ کامیابیوں کی سیڑھیاں چڑھتے ہوئے ایک مقام بنا چکی تھیں اس وقت میں ان کی ایسی ویڈیوز کا منظر عام پر آنا یہ ظاہر کرتا ہے کہ کوئی تو ہے جو ان کے کیرئیر سے تنگ ہے یا پھر کوئی پرانی یادیں ہیں جو منظر عام پر لا رہا ہے۔

About the author

admin

Yasir Hafeez, Student of Information and Communication Technology. Writing article on Health, Education, Beauty Tips, Beauty Tips and Tricks, Beauty Secrets, Beauty Recommendation, Beauty Tips in Urdu, Beauty tips for girls, Research, Communication, Technology is his hobby. Basically he is an IT Professional as well so he share knowledge through writing. You can also read Yasir Hafeez's articles at Beauty Tips, http://www.beautytipso.com

Leave a Comment